משחק ניווט בתל אביב

black arrow.jpg

פעילות גיבוש וכיף בתל אביב

מחפשים חוויה של גיבוש קבוצתית בלתי נשכחת וקרובה אליכם? ההצעה שלנו: משחק ניווט חוויתי במגוון אתרים ברחבי תל אביב.

תל אביב – העיר ללא הפסקה, מלאה אתרים ואזורים מרתקים וקסומים. אז גם אם אתם עובדים, גרים או סתם מאלה שמכירים. משחקי הניווט שלנו יעזרו לכם לגלות מקומות חדשים ובלתי צפויים.. קדימה נסו אותנו 🙂

משחק הניווט הסלולרי שלנו זו פעילות מקורית מגבשת ומאתגרת,  שתוציא אתכם מהשגרה ותעניק לכם חוויה מיוחדת של: כיף, טכנולוגיה אינטראקטיבית, אתגר, ידע וגיבוש.

במהלך הפעילות תתחרו צוות בצוות ותתבקשו למצוא את דרככם בין נקודות בעלות עניין וחשיבות, תוך מענה על שאלות חשיבה, ידע וביצוע משימות הדורשות עבודת צוות קבוצתית וחשיבה יצירתית.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו ונתראה בניווט!

גיבוש

גיבוש

icon 2

טכונלוגיה

icon 4

הרפתקה

צפו בסרטון

אתרי הניווט של תל אביב:

יפו העתיקה
יפו העתיקה
נווה צדק -תל אביב-
שרונה -תל אביב-
פארק הירקון -תל אביב-
העיר הלבנה -תל אביב-
MAP DIV
black arrow.jpg

שאלות ותשובות

משחק הניווט אורך בדרך כלל בין שעה וחצי לשעתיים וחצי, ואורכו סביב 2.5 – 3 ק"מ, כל זאת כמובן תלוי במיקום שתבחרו ובאופי הקבוצה.
צרו איתנו קשר ונוכל לתת לכם הערכה מדויקת יותר בהתאמה לכם. 

משחק הניווט מתאים לטווח רחב מאוד של גילאים, ממבוגרים ועד בני נוער. אנו מתאימים את הרמה של הפעילות לאופי הקבוצה.

על כולם! בחרו אתר קרוב לליבכם, או כזה שקרוב לאזורכם גאוגרפית. כל האתרי הניווט הם אתרים יפהפיים ואנחנו בהחלט ממליצים לבקר בהם. יש אתרים עירוניים ויש אתרים בטבע – לכו עם הלב שלכם!

בודאי! קבוצות רבות נהנות ממשחקי הניווט שלנו ומזמינות משחק נוסף באתר שונה. בכל אתר חידות ומשימות חדשות ומקוריות, כך שתיהנו מחוויה חדשה לגמריי. כל מקום והקסם שלו 🙂

העלות משתנה ותלויה בכמה דברים כמו גודל הקבוצה וגיל המשתתפים. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת.

ניתן להטמיע באפליקציה שלנו מספר סוגים של חידות למסלול שלכם-שאלת טריוויה אמריקאית עם 4 תשובות לבחירה, שאלה פתוחה שיש לה תשובה אחת חד משמעית, לצלם סרטון שיש בו חידה או משימה לצוות, להעלות תמונה ולשאול חידה, כמעט כל רעיון שעולה לכם בראש ניתן להפכו לחידה/משימה שמשולבת בתוך המשחק. הוספת חידות אישיות לניווט מומלצת מאוד!